• Cégismertető
  • Szolgáltatások
  • Kapcsolat
  • PalmToursOffice.comNyitó oldal      Kapcsolat      Honlap térkép, sitemapHonlap térkép    
          SUZUKI szervíz
    1011 Budapest, Fő utca 4. fsz.3.    térkép   

     agv@szuzukiszerviz.hu    +36 30 555 9375          
       // www.szuzukiszerviz.hu / Szolgáltatások / Autóvillamosság, motordiagnosztika

    Autóvillamosság, motordiagnosztika


    Minőség és elfogadható ár!

    Villamossági problémáját álltalában egy nap alatt orvosoljuk! Jelenleg egy villamossági szerelőnk van, aki immáron 35 éve van a műhelyünkben, szinte családtagként. Az összes önindítót, generátort, AC pumpát jól ismeri és javítja. Lehet keleti vagy nyugati autóról szó, megtalál bármilyen elektromos hibát, és megjavítja azt. Villamossági javításokat azonnal vállaljuk és általában azon a napon elkészül, amikor behozta szervizünkbe.

    Szerelőnk elérhetőségie:

    Szabados Géza: 06-20-611-78-60
    H-K-Sz-Cs, reggel 7.00-16.30-ig hívható!!!

    Hibamegállapítás és kód törlése 4.000,- +Áfa

    Mi az EOBD? A korszerű járművek olyan motorellenőrző rendszerekkel vannak ellátva melyek a jármű működése során folyamatosan figyelemmel kísérik a velük kapcsolatban lévő szerkezeti egységeket. Ezt fedélzeti diagnosztikának, On Board Diagnosis-nak, röviden OBD-nek, Európában EOBD-nek hívják. Minden ilyen rendszerben gyártott gépkocsinak rendelkeznie kell a motor nem tökéletes üzemét jelző, műszerfalra szerelt lámpával /MIL/ és egy külső ellenőrzést lehetővé tévő csatlakozóval.

    Hogy működik az EOBD? Az EOBD (European On Board Diagnosis) az EURO 3 normához kapcsolódó európai szabályozás. Az EOBD-nek az a feladata, hogy jelezzen a gépjárművezetőnek a motor diagnosztikai jelzőlámpája által bármely, károsanyag-kibocsátással kapcsolatos hibát. MIL lámpa Az EOBD egy beépített felügyeleti rendszer, amelynek két fő funkciója van: Észleli a gépjármű környezetvédelmi berendezéseinek meghibásodásait. Jelzi a vezetőnek azon meghibásodásokat, amelyek a károsanyag-kibocsátás küszöbértékének túllépését eredményezi EOBD diagnosztika által figyelt elemek A computer állandóan felügyeli a következő elemeket: Benzines járművek esetén:
    A gyújtáskihagyásokat. A katalizátor hatékonyságát. A lambda-szondák állapotát. Az összes alkotóelemet, vagy rendszert, amelynek meghibásodása okozhatja a károsanyag-kibocsátási határértékek túllépését. Az üzemanyagtank szellőztető mágnesszelep működését Diesel járművek esetén: A katalizátor hatékonyságát. Részecskeszűrő működőképességét. Az összes alkotóelemet, vagy rendszert, amelynek meghibásodása okozhatja a károsanyag-kibocsátási határértékek túllépését. A küszöbérték túllépése esetén, a motordiagnosztikai jelzőlámpa kigyullad, és a hibát az elektronika eltárolja. A motordiagnosztikai jelzőlámpa kigyulladása A lámpa kigyullad, amikor a meghibásodás a károsanyag-kibocsátás növekedését eredményezi.
    A lámpa villog gyújtáskihagyások esetén, mert a katalizátor meghibásodhat.

    A lámpa csakis a motor rongálódásának veszélye, vagy a közlekedés biztonságának veszélyeztetése esetén lép működésbe. A computer csak azután törölheti az átmeneti hibát, ha 40 felmelegítési ciklus alatt nem jelenik meg újra. Egy felmelegedési ciklus a gépjárműnek egy működési időtartama, amely elégséges ahhoz, hogy a legalább 22 fokra lehűlt motor hőmérséklete a motor elindítását követően 70 fokot érjen el.




     
     

    Ugrás az oldal tetejére | www.szuzukiszerviz.hu nyitó oldal | Kapcsolat | Honlap térkép, sitemap